Tuesday, November 16, 2010

selamat hari raya aidiladha

assalamulaikum korang :)


mak kte cakap, kalau dah masuk je waktu maghrib, maknanya dah raya dah. so dah raya la ni? iyelaa. dah raya dah! yeah!! raya lagi. hehe :)) dapat duit raya tak? ahkz!
so, kte nak ucapkan selamat hari raya korban atau lebih proper, selamat menyambut hari raya aidiladha.


samasama lah kita menghayati makna sebenar pengorbanan & semoga mendapat rahmat serta keberkatan Allah. aminnn :)

lembu ni wish dengan penuh kesyahduan.
sebabbb... esok dye nak kena sembelih dah. HAHA :D

2 comments:

_AD!LAH_ said...

selamat hari rayaaaa ija !
duit raya kat aku mane ?
daging lombu pun boleeeh.
pos pos. XD

nabila faryzza said...

selamat hari raya jugak adilah! :)
duit raya? raya haji pun ada bagibagi duit raya ke?? ermm. *pikir jap* ahkz!
daging lembu? dah masuk perut sorry. haha