Friday, January 28, 2011

seriously serik naik KTM waktu peak hour

assalamualaikum :)

mood sekarang, sumpah exhausted gilaa. urghh! bejalan dari pagi tak henti. pagi tadi aku ada trip ke istana kehakiman kat putrajaya. seawal 7.30 pagi dah gerak tunggu bas UiTM. untuk ape aku pergi mahkamah? lawyerkah aku ni? atau peguam bela? ouh tidakk. sem 2 ni, aku amik subject construction law. that's why la buat lawatan ke sana. okay! lupakan yang inii. ape yang aku nak cerita sekarang,

perjalanan pulangku dari shah alam ke selayang, pada pukul 5 petang. [peak hour]


dari UiTM, aku, anis & zakiah menuju ke KTM padang jawa. first & second station was fine. tak ramai orang sangat. dah sampai kat subang jaya, dah start ramai dah. nasib baik aku dapat duduk masa tu. the worst part is, kat kl central aku kena tukar platform menuju ke rawang pulakk. dalam hati was like, "alaa, dah elok elok aku dapat tempat duduk, nak kena tukar train pulakkk. memang tak ahh!"
nak masuk pintu train orang ramai bukan main berpusu pusu lagi. tolak menolak, jerit menjerit, carut mencarut, marah memarah semua ada laa. urghh! tension siodd! orang tolak tolak nii. sebaik saja dapat masuk train, terus masuk belah dalam, taknak aku seksa diri duduk dekat dengan pintuu. menempah maut betul lah kann. :/



sampai lah aku ka ktm kepong tu dalam pukul 7. nak tahu aku sampai rumah pukul berapa? 7 lebih macam tu laa. haish! aku tengah tension sebab berjuang nak naik ktm, abang aku pulak amik lambat. grr!! sabar je laa. lepas ni, taknak dah la naik KTM waktu peak hour. kalau nak balik pun, aku tunggu pagi ke, tengah hari ke. tade la sesak sangat. otak pun tak tension. kan? kan?

*actualy, first time naik KTM time peak hour. that's why cam culture shock kejap. HAHA :)*
that's all

3 comments:

Mr. Swift said...

Ohh budak UiTm S.A eh?
Ramai je kawan situ. HAHA

Alamak terpolo blog ni sebab awak sangat cantik. Eh eh mane ade. Sebab blog awak sangat cantik! Simple. :D

nabila faryzza said...

ouh ramai kwn kt uitm shah alam ea? amik kos ape? ahkz! *gatal* :D

tw, thanx follow.

Unknown said...

mmg sesak...huhu