Saturday, January 22, 2011

tade masa nak update blog

assalamualaikum ;)

actually bukan tade masa. kekurangan masa ;)

seriously, since kuliah dah start on 3rd january harituu, memang rarely update blog. nak cakap banyak assignment, memang banyak assignment but aku tade la busy sangat menelaah assignment tu. tunggu nak submit baru menggelabah itik nak buat. im a last minute person. ahkz! terok kann. ;)

memang diakui, since dah belajar kat shah alam ni, almost tiap minggu balik. rumah dah dekat kan. balik laa. ape lagi. HAHA! haish, eja! eja! asal manja sangat ni balik tiap minggu? cuba stay je kat ostel tuu. takleh? urghh!

actually, kalau aku balik, memang tade masa nak buat ape ape. nak online Fb ke, nak blogwalking ke, apetah lagi nak update blog. memang tade masa la. siang tu, ada je benda nak kena buat. kalau tak balik pulak, (i mean stay kat ostel) line broadband kat bilik tu, bukan laju sangat cam wifi kat rumah ni. sama je kann. tu yang aku dah jarang update blog ni. kalau korang perasan, selang dua hari or tiga hari, baru aku update kan. atleast update kann. tade la senyap je blog aku ni.

okay! dah nak pukul 12 dah nii. i've got to go. nak kena tidur awal. esok ada hal. [tengok! ada je hal] daaa ;)
that's all

No comments: