Friday, February 11, 2011

1 2 3 tukar!

assalamualaikum :)

harini, kte bukan nak jadi sarimah taw! no! no! no! *sambil tunjuk jari telunjuk dan goyang goyang sikit* kalau sarimah boleh ubah penampilan orang, kte pun boleh. aku ubah penampilan blog. tadaaa! disebabkan dah bosan dengan header lama, jadi kte tukar ia dengan yang baru.

[dulu]

[sekarang]

kelihatan lagi ceria ayte?

kalau korang perasan, url juga turut berubah

faryzzatheturquoiselover.blogspot.com
[dulu]

nabilafaryzza.blogspot.com
[sekarang]

yang dulu terlalu panjang i think. so, to make it simple, kte pakai nama sendiri je. lagi senang nak ingat kan? :)

kte pun taktahu la kenapa suka sangat nak pakai nama blog yang panjang berjela. ntah pape je. haish! kalau dulu, nama blog nak gah je,
"bila hati berbisik dan tangan bergerak"
perghh! macam jiwang sikit pun ada. rilex sudah! jiwang jiwang nak g mana? ahkz! tapi sekarang, kte pakai nama yang lebih catchy.
"nabilafaryzza dot blogspot dot com"

okay! proses penukaran dah selesai. so, ape pendapat korang?
that's all

5 comments:

Nzyrahun said...

wow perubahan yang sangat comel hehhe
XD

nabila faryzza said...

hee. thankyouu ;)

misz molecule said...

awesome!!








good luck in everythings

Kembang Perawan 3288 said...

warna gula gula.i loike!!

nabila faryzza said...

misz molecule,
hee. makasehh :)

kembang perawan,
yeah! I like it too :D