Monday, March 14, 2011

aksesori mak enon giveaway

assalamualaikum :)


disebabkan telah di tag oleh anis, & disebabkan juga giveaway ini menjanjikan hadiah yang sangat comel, maka aku pun menjoinkan diri. hee :)

aksesori mak enon ni kalau korang nak tahu menjual aksesori seperti rantai, bangles, earings, cincin, etc.
yang menariknya, aksesori dia unik unik dan comel comel belaka. taknak caya? jom cuci mata! 

rantai bentuk love <3

nak yang ini! comeeell


bangle ni pun! comel kan? kan?

earings bentuk ribbon

kalau pergi kedai aksesori, jarang dapat jumpa yang cantikcantik, kena pergi banyak kedai baru jumpa yang puas hati. jalan jalan cuci mata kat blog aksesori mak enon ni, alaaahai. semuanya macam berkenan di hati.
so, harap harap cik organiser kita ni bagi saya hadiah ni. hehe :)

tag,
that's all

6 comments:

fara said...

hoi nek..patot la bg ak brdbnd..haha...nak ak jawab tag rupenye!hhahaa

Nurul Aina Adnan said...

tq 4 joining!

anis opie said...

hahaha..klu aku x join xpew kan..
malas la nak join contest2 nie

nabila faryzza said...

farah,
haha. mesti la weyh! ada udang disebalik batu kann. :)

nabila faryzza said...

nurul aina adnan,
welcome. harap harap, dapat la aksesori yg comel comel tuu. :)

nabila faryzza said...

anis,
erm terpulang. kte just ajak. nak masuk ke taknak, suka hati. hehe. nape taknak masuk? masuk je la. mana tahu, luck ke kann.