Saturday, March 26, 2011

tak dapat dating dengan encik chenta hati, dating dengan abang & kakak pun boleh

assalamualaikum :)

disebabkan, kereta si dia masih lagi dalam rawatan, maka kami terpaksa tangguhkan niat masing masing untuk berjumpa. sebab, selalunya kalau balik rumah pasti akan keluar dengan si dia. kali ni, lain pula ceritanya. kali ini balik rumah, saya dating dengan abang dan kakak sendiri. :)

kitorang menuju ke PWTC
kau bayangkan, betapa crowdednya kat PWTC tadi. ini menunjukkan, Malaysia memang ramai penganggur tegar [abang aku yang cakap, aku iyekan aje]. so, bagi mengatasi masalah daripada kian menular kerajaan telah menganjurkan karnival kerjaya ini dengan tujuan untuk mengurangkan kadar pengangguran.


okay, kitorang parking kat flat pekeliling dan menaiki lrt menuju ke PWTC. *aku pakai kad rabbit aku :)* kalau parking kat PWTC, memang tak la weyh! jam gilaaa bhai! serious tak tipu. baik parking jauh jauh, selamat sikit. lagipun dah biasa jalan jauh kann.

kakak aku mencari pekerjaan yang sesuai 

aku bersedia untuk menempuh alam bekerja

abang aku?
penat setelah seharian berjalan mencari kerja. HAHA!

kepada sesiapa yang sedang mencari kerja, mencari pengalaman bekerja, or mencari tempar kerja baru ke, datang la job fair ni. cepat! cepat! sebab esok merupakan last day. so, be prepared with your hard copy of resume sebab ada setengah company yang mintak & ada jugak yang tak. ok bye! :)


psstt : even aku masih belum layak untuk bekerja sebab tade ape ape dalam tangan,atleast aku dapat la sikit sikit info pasal job fair tu kann. requirement yang diperlukan nak kerja nanti and so on.
that's all

3 comments:

Anonymous said...

kereta si dia masih lagi dalam rawatan

Anonymous said...

hurmm kesimpulan nye syg lawa pada hari tersebut..hee
ble nak kuar ngan kte mcm nie??ngee

nabila faryzza said...

encik anon,
yess! kereta tak siap lagii. huhu. kacau mood betul lah kan. :P
yeah! saya suka kesimpulan awak tuuu. bila? tunggu kereta awak dah siap nanti laa. kte pakai baju kaler BIRU k. hee :)