Saturday, May 14, 2011

merajuk dengan blogger.com

Assalamualaikum :)

Semalam berkali kali aku cuba buka laman web blogger ni. Tapi, takboleh. Dari pagi sampai ke petang, masih juga tak boleh. Yang aku ni pulak, ketegaq! *betul ke ejaan aku ni?* dah tahu unavailable, nak buka jugak. erghh! geram pulak akuuuu!! rasa nak hentak hentak je lappy ni. tapi, disebabkan aku berfikir cara orang waras, aku sabar je. aku tak hentak lah lappy aku ni kan! cewahh! HAHA! :D

see! see! dia tulis "blogger is currently unavailable" haish! merajuk la macam ni kan.

serious aku nak merajuk. 

psst: actualy, hari ni aku penat gilaa. kaki lenguh sangat sangat! sorry. will be update soon. okay? *pengsaan* -___-
okbai!