Thursday, May 23, 2013

Bakal Bergelar Graduan Sarjana Muda Ukur Bahan (kepujian)


Assalamualaikum :)

Tiba tiba harini tangan gatal nak buka blogger.com yang dah lama aku tinggalkan. Seriously, sorry to my blog reader. Aku ingat, dah lama tinggalkan blog aku ni tanpa sebarang berita, takde orang nak baca. Rupanya masih ada orang yang baca. Terutamanya adik adik aku ni. Awww, terharunyaaaa...
Ada yang tanya pasal kursus Ukur Bahan la, ada yang tanya pengalaman aku masa praktikal dulu la. Pendek kata, most of them, tanya pasal Quantity Surveying.




Sorry sangat sangat, akak tak sempat nak reply comment korang . Cewahh, AKAK taww!!
Semester akhir ni memang busy gila . Nak siapkan thesis , siapkan assignment lagi . Ini pun, akak baru balik dari class trip. Site visit di Terengganu. So, memang tak sempat nak berblog . Tak lama lagi, dah nak exam . Wish me luck !


Pejam celik, pejam celik . Dah nak habis belajar dah aku ni . 
Pejam celik, pejam celik . Akhirnya submit juga thesis aku tu. Masa mula mula nak start buat thesis tu, bukan main fikir,"aku nak tulis apa lah setebal tebal thesis tu". Akhirnya siap juga.
Pejam celik, pejam celik . Tinggal 2 bulan lagi untuk aku menamatkan pengajian aku dalam Sarjana Muda Ukur Bahan. 

Ya Allah, Ya Tuhanku, kau permudahkan perjalanan hidupku.
okbai!

No comments: