Monday, November 22, 2010

3G's memories

assalamulaikum ;)
tengok title weyh tengok! gempak kang. 3G tuuu, kau pikir aku nak cter pasal handphone 3G? tidak sama sekali okayh! saya nak cerita pasal kawankawan 3G saya. wee ;))

di kelas 3G kita bertemu,
di kelas 3G kita bersembang,
di kelas 3G kita belajar samasama,
di kelas 3G kita ulangkaji pelajaran samasama,
di kelas 3G kita kena marah samasama,
di kelas 3G, kau tengok aku present, aku tengok kau present,
di kelas 3G kita samasama kumpul carry mark nak berlumba siapa lagi tinggi,
di kelas 3G jugak lah banyak kenangan......
tercipta.


semester break ni, tibatiba rindu korang laa. rasa cam dah lama tak jumpa. cewahh! poyo lah kau eja. dush!dush! so, saje nak upload gambar kawankawan 3G kat sini. boleh kan korang kan?






QS SPORT DAY.
the blue's crew. =]


SITE VISIT.
life as student qs, tak sah kalau tak pergi site visit. panas ouhh ;l


QS NITE. 
superstar!


genting highland!!



GIRLS DAY OUT.
pangkor island.

nak tengok gambar lagi, sila ke facebook nabila faryzza

banyak sangat kenangan ngan korang semester ni. pergi lumut lah bagai kan. hee :)
jumpa lagi weyh sem depan. hope still dalam kelas yang sama. QS4G. yeahh! samasama lah kte tunggu result yang akan keluar nanti. roger roger lah result korang. && semestinya....


KAMI SEMUA NAK DEKAN
siapa yang taknak kan. pentipu la tuuu.
insyaAllah (:

No comments: