Tuesday, November 23, 2010

asal usul penubuhan blog...


assalamualaikum :)

sambung title diatas, asal usul penubuhan blog AKU
actl, dah lama dah ditag oleh anisadila, tapi baru sekarang nak answer beberapa soalan nii. 
sorry anis. hee

soalansoalan tersebut berbunyi.....

Apakah nama blog anda dan mengapa sedemekian?
bila hati berbisik dan tangan bergerak title diberi. cewah! berbahasa basi pulak aku. haha :D
kenapa sedemikian? okayh! well, as we know dunia berblogging ni, bagi aku its come from my heart. so, ape aku nak tulis, tulis la. kalau kat hati dah tergerak nak tulis sesuatu tu, so tangan ni pun dengan patuh, menurut kata hati. maka, tercetuslah idea bila hati berbisik dan tangan bergerak. yelah, takkan hati bercakap pulak kan. GILA! haha. ok tak jawapan aku? hee :)

Apakah URL blog anda dan kenapa sedemikian?
faryzzatheturquoiselover.blogspot.com
mak aihh, panjang berjela kan? actl, nak letak theturquoiselover, tap url tu dah ada orng pakai. ciss bedebah betul la orang tu kan. so, disebabkan nak jugak turquoiselover tu, aku letak nama aku didepan.

Method penulisan blog?
berblogging saja sukasuka, meluahkan segala isi hati & menceritakan kisah hidup. dan juga, kalau ada fakta best, fakta menarik yang aku nak kongsi, aku akan post.

Perasaan bila tengok blog orang lain cantik?
fuyoo!! aku pun nak macam blog dorang. cantik! comel! sukaaaa. aku pun sedang cuba mencantikkan blog aku. mencomelkan blog aku. dalam proses r ni. haha

Bilakah blog ini ditubuhkan?
this blog was established on 6th november 2010. ketika itu, membuakbuak perasaan ingin ada blog sendiri. selalu baca blog orang je.

Orang pertama jadi follower?
anis adila aris. terimakasih anis chantek. ahkz!

Tag ini diberi pula kepada..
siapasiapa saje. (:

No comments: