Thursday, November 18, 2010

hey,hari ini saya makan mcd. batak kan?

assalamulaikum. ;)

aktiviti saya hari ini.
mari kte lihat kronologi saya untuk hari ini. lets cekidaut! :D
rumah - jpn - rumah - kl (sogo - mydin kl - sogo)- jusco alpha angle - mydin selayang - rumah

harini, memang exhausted day la. fuhh! penat gilaa weyh! but fun okayh! hee :)
as usual, he catch me up kat selayang pukul sepuluh. then gerak ke jabatan pendaftaran negara (jpn gombak) ambil kad pengenalan sayaa. okayh! korang nk perli aku budak darjah enam la tu? ha, perli la, perli laa. takesah. actl, ic kte hilang harituu, before raya. raya aidilfitri taw. dah sebulan jugak la pakai ic sementara. dah macam foreigner pulak rasa. ahkz!

dh amik nombor kat jpn, boleh plak baru perasan, ic sementara tade kat wallet. oh no! terpaksa la patah balik rumah balik amik ic tuu. huhu. kesian awakk. sorry yea awak. nasib baik awak baik. hee. :))
smpai jpn balik, nombor dah terlepas. amik nombor baru. sabar jelahh. luckily tak ramai orang.

dah settle, bergerak ke kl. shopping bajubajuan. haha! pergi melawat nazierah (kwn teknik gombak dulu) dye kerja kat sogo.

boring jalan sogo, pergi mydin. haha! gila kentang punya jalan.

then, patah balik sogo, cari mcdonald. mengidam weyh! lepas makan, blah.



laaa, awal lagi ni. nak menghabiskan masa, kitorang pergi jusco pulakk. kat sini, accident berlakuu. kaki aku cramp weyh! huaaa. takpernahpernah cramp jalan dgn bf, harini pulak nak cramp. emm. nampak sangat la tu aku kuat berjalan. sampai kaki merajuk, cramp bagai kan. haishh! lepak la kat mcdonald. mcdonald lagi! haha! makan mc flurry sambil picitpicit kaki ni. usapusap kaki ni. belaibelai kaki ni. *cara nak pujuk kaki yang cramp* :))

the best part untuk hari ini is.... saya makan mcdonald. setelah sebulan tak menghadap makanan segera ini. yeah!!!! akhirnya dapat jugakk.memang i'm lovin' it lah kann. terimakasih awakkk. ilysm <3


dah petang, kitorang pun balik laa. before balik, singgah mydin selayang jap. haha! sempat lagi tuu. 

&& now, mata dah steam. badan pun dah tak larat. tangan laaaagi la. tapi, gagahkan jugak. 
ok, nak tidur. nyte people. thankyou for reading. :))

No comments: