Sunday, November 7, 2010

kata ganti diri

assalamualaikum :)


untuk entry kali ni, saya. eh? aku. eh? tak!tak! kte. ahh! lantak laa. (tak tahu nak bahasakan diri ni ape)
actualy, dengan kawan, bahasakan diri, kte-kau. tak punn, kte-*nama*. such as >> kte-sha, kte-farah & so on lah kan. dah terbiasa pakai kte. sebabnya, dulu time kat sekolah rendah lagi dah pakai kte-kte ni dgn kawankawan. yela kan, sekolah perempuan. tak kasar. lembutlembut, ayuayu gituu. hee :))
dengan kawan laki, memang kte-kau lah kan. tade maknanya aku nak guna kte-faizal, kte-epul and so whatever nama sume tu. geli la pulakk. HAHA. dengan boyfriend, kte-awak lahh. romantik sikit. ececeyh! romantik ke? tettt! HAHA :D


tapi, dengan blog ni, rasanya molek kalau saya menggunakan kata ganti diri yang pertama. memang lah kan, takkan nak guna kata ganti dii kedua pulak. so, dengan sebulat suara. pergh!! ayat akuu, haha. aku telah bersetuju untuk menggunakan AKU. sebab, yelah kan. aku bercakap dengan benda bukan hidup. so, gamble sudah. betul tak?

ok. sekian terimakasih. :)

2 comments:

.waniey jamaludin. said...

hai..kenal kite x?ok gedik~~lalala.

nabila faryzza said...

HAHA! haruslah kte kenal kak waniey jamaludin. hehe ;)
kali ni taknak tetukar orang dah. malu sayaaa. hik3!