Thursday, December 9, 2010

luahan perasaan 1

assalamualaikum :)

tolong lah student portal. tolong lah jangan lambat loading malam ni. aku tahu kau akan menjadi one of the famous webpage malam ni. sehinggakan kami terpaksa berebutrebut.

webpage student portal yang masih ada "mini transcript"


ada orang cakap, tadi ada yang dah boleh buka tengok result, [tataw la betul ke tak boleh bukak kann]

tapi kenapa bila aku buat je kau taknak appear wahai "examination result". tadi aku bukan main berdebar, bukan main excited nak tengok result, kau main soroksorok pulak kan? aku ada buat salah ke kat kau? SUFO aku dah buat. PRE REG pun aku dah buat. ape lagi tak cukup ni? ha? . sampai aku give up. sampai aku dah mengalah. letih melayan kau. haish! :/

*see! see! semua ada dalam list ni. mana kau pergi "examination result"??

malam ni jangan lambat loading okay, alorh bucuk! bucuk!



*luahan hati terhadap webpage. HAHA! gilaa punya orang kan* :D
that's all

No comments: