Sunday, December 5, 2010

manusia memang takpernah puas kan?

assalamualaikum :)


sokong tak kte cakap yang manusia ni memang takpernah puas. yess. saya sokong! it happen to me okay. aku TERsangat teringin nak pakai handphone baruu. huhu. ;l


tu la, mama suk cari kerja cuti ni kau malas. tengok, nak enjoy tade sen, nak beli handphone baru, laaaagi lah tade sen kan. haish! siyes weyh, nak handphone baruu. 


AYAH!! NAK HANDPHONE BARUU. BOLEH TAK? PAKAI DUIT EJA HALF, AYAH SUPPORT HALF. PLEASEE. PLEASEE

ayah jawab,
HANDPHONE KAU SEKARANG APE MASALAH? OK LAGI KAN? PAKAI JE LAA.

haish, penat je aku merayu buat muka sedih bagai. tak dilayann. huhu :(
obses sangat nak handphone baru, siap buat researh lagi taw handphone yang agakagak berkenan. such as
.
.
.
.
.
.
nokia C3

ni la aku rasa cam boleh je nak capai, RM415. siapa dapat harga yang lagi murah dari RM415 ni? let me know pleaseee. *kelipkelip mata sambil buat muka kesian*

second choice,
.
.
.
.
.
.
nokia E5

design lebih kurang sama je cam C3, just camera & harga je berbeza.
C3, camera 2MP, E5 ni, 5MP.
harga? okay, harga pulak RM680.
lari bajet babe!

adik aku ada cakap, alangalang nak angkat E5, better angkat BB je. puas hati.

blackberry curve 8520

tapi, tu lah kan, harga dia, memang tak tercapai dek akal kuu. hamek kau ! RM738. mana nak cekau duit?

rambang mata betul aku tengok handphonehandphone ni taw. tibatiba terngiang ngiang lagu billionaire by bruno mars.

i wanna be a billionaire,
so freaking bad
buy all of the things i never had

dah la eja ! kau tak payah nak berangan sangat ! kalau ada duit, boleh la kau berangan angkat blackberry. tade duit, pakai je phone kau sekarang. *bermonolog jap*
nak tahu aku pakai phone ape sekarang?
.
.
.
.
.
.
tadaaaa!
sony ericsson w910i

kan betul kte cakap, manusia takpernah puas dengan ape yang dia ada sekarang. tengok lah aku ni ha, dulu nak sangat pakai slide. dah slide, nak yang screen besar la, ape la. haish! pastu, dah dapat, nak ape la pulak kann. *sigh* ;l
that's all.

3 comments:

Anis Adila Aris said...

ko pun tak tido lagi..
aku tengah usha ank tudung syria kat blog ..
ko lak usha phone..haha
nak duit..haha

Adii Dee said...

yg beshhh tu ha sony! ^^

nabila faryzza said...

anis : haha! kte dah lama usha weyh! semalam just update blog je, menyatakan luahan perasaan. haha! kte tanya kedai, kalau trade in sony tu, serat lapan. kalau jual, dye tak amik. haha! sedih gila pakai sony, tak laku ouh. :l

kak shuhada : memang yang terbaik la kak. nak jual skang pun, orang tu taknak angkat. kalau trade in je boleh. haha