Friday, December 10, 2010

usaha membuahkan hasil

assalamualaikum :)

alhamdulillah. usaha selama 6 bulan ni membuahkan hasil yang boleh membanggakan kedua ibu bapa ku. syukur kepadamu Ya Allah atas nikmatMu ini. Alhamdulillah :))

bersungguh bangun seawal 8 pagi hendak berebutrebut menembusi gerbang maklumat pelajar. tetapi, uitm sudah naik taraf sekarang kerana result diberitahu melalui email. tetapi, senyuman hanya mampu terukir jam 4 petang tadi yang pada sebelah paginya hanya mampu bermasam muka dan hampir menitiskan airmata. KERANA.. cek result kat mailbox tade. nak cek through student portal taboleh. appear benda ni.

Sorry, Login Incorrect or you're not a valid student to view current result exam.Please try again.

APEEE??
NOT A VALID STUDENT??!

haish! jangan main gilaa. tahu la aku jawab setengah paper kat dalam sick bay. nak tahu kenapa aku jawab dalam sick bay? click sini kepala aku dah pikir macam macam dah. yela, mana lah tawu kotkot pengawas yang jaga aku kat sick bay tu terlupa nk bagi kat lecturer ke kann.

setelah cuba punya cuba, akhirnya dapat jugak buka. syukur Alhamdulillah. result memuaskan. nak tahu sangat kann? nah! lepas ni jangan tanya dah. dah habis jujur dah aku jawab ni. siap tunjuk result lagi.
tengok la CTU aku tuu! *subjek agama* dari PMR, SPM, sampai masuk U, tak pandaipandai. *sigh* :/

so, result korang? cmner pulak? memuaskan kan tak?
for those yang dapat good result, tahniah oke. :)

that's all