Saturday, December 11, 2010

banyak tanya

assalamualaikum :)

anis tag, aku jawab.

instruction : once you are tagged, answer all the questions honestly..tQ

starting time : 12.10am

Name :  eja
Full name : Nabila Faryzza Binti Hashim
Sibling(s): tiga daripada empat beradik
eye colour : fully hitam. yeah! :)
Shoe size : 6

Hair : hitam. fullstop!

Height: ntah laa. tak tinggi mana punn. 14lebih je kot.
What are you wearing right now : baby blue shirt with seluar kotakotak
Where do you live : currently, kat rumah parents di selayangku sayang, selangor.
Favourite number : sembilan!
Favourite drink : durian belanda yang di blend
Favourite month : sembilan! its my birthday :))
Favourite breakfast : taksuka breakfast. *padahal kau bangun lambat kan, cakap je laa. HAHA




-Have you ever-
Broken a bone : broken tak pernah. retak pernah laa. tangan kanan. 
Been in a police car : nope! 

Fallen for a guy/girl in a short period of time : kadangkadang. yeke?

Swam in the ocean : yes! yes! sangat teruja okay!
Fallen asleep in school : haruslah pernah. lagilagi, "TAKE FIVE" memang tidur lena lah kan.
Broken someone's heart : pernah ke? idk.
Cried when someone died : yes,
Sat by the phone all night waiting for someone to call : kadangkadang lahh
Saved e-mails : takpernah

Been cheated on : yes

-What-
Your room look like : bilik tidur. HAHA :D
What is right beside you : BEAR from HIM. <3<3<3
What is the last thing you ate : bihun goreng 


-Ever Had-

Chicken pox : yeap! masa final exam harituu.
Sore throat : pernah jugaa


-Do You-

Believe in love at first sight : yes! =)
Like picnics? : taksuka sangat. nanti mesti penat

-Who-

Who did you last yell at? : entah! takperasan la pulakk. haih! +_+
Who was the last person you danced with? : takpandai menari okay! dont ask me to do that

Who last made you smile? : err. who? kalau tukar what boleh? my result. hee ;))


-Final Questions-

What are you listening to right now? : super junior songs!
What did you do today?: bangun! online! tengok tv! makan! online lagi!

Are you the oldest? : tidak! saya ditengahtengah

Indoors or outdoors? : idk


-Last person who-


You talked to on the phone ?: my eldest brother. *call suruh balik*
Made you cry? : student portal. *ahh! lantak! nak jawab student portal jugak*

You went to the mall with ? : beloved sister

Who cheered you up ? : encik abg sayang <3


-Have you-
Been to Mexico ? : tidak!
Been to USA ? :  tidak juga!


-Random-

What books are you reading right now? :  orang cakap, waktu belajar, belajar. waktu cuti, cuti la. jangan campur adukkan cuti dengan belajar. get it? haha :D
Future kids name? : tiada dalam perancangan
Do you sleep with a stuffed animal? : animal? apekah? geli siodd!
What's under your bed? : tikar getah

Favourite sport (s) : errr. errr. tak minat dalam bersukan. 

Favourite place : atas tilam. heaven dohh!
Who do you really hate? : smokers!
Do you have a job? : yes! a student. kerjaya jugak kann
What time is it now?: 12.35am. OMG! tak tidur lagi kau?!

that's all

3 comments:

James Buns said...

nice to noe.

hasrul hassan said...

salam ..
jenuh juga yer kena menjawab tag ni. hehhee...

ohh saya pun suka sembilan tapi saya tak lahir bulan sembilan...

http://hasrulhassan.blogspot.com

nabila faryzza said...

james buns : hee :)

hasrul hassan : tawu takpe. soalan dah la banyak gilaaa. HAHA! nasib baik taksusah kann. suka sembilan jugak? yeah! seyp! ahkz!