Wednesday, January 5, 2011

pergi kelas macam naik BATU CAVES

assalamualaikum :)

hey, korang! sorry. rasa cam dah lama gilaaa tak update blog. dah berapa hari senyap tanpa sebarang berita kann. haish! well, biasalah kan, class dah start. so agak busy sikit. *padahal bukan ada class sgt pun* okay! memang tade class sgt. first week kan. but, there's one thing yang amat memenatkan. u noe what, kehidupan seharian ku disini ibarat menaiki tangga batu caves setiap hari. saya akui, memang takpernah naik tangga batu caves tu, tapi keinginan tu ada lah kann. haha! [tu la kau! berangan sangat nak naik batu caves kann, now merasa lah kau! amacam, best tak? haha!]

mana tak nyaa, FSPU (fakulti senibina perancangan dan ukur) which is my faculty, atas bukit. orang cakap, belajar tinggi tinggi bla bla bla.... okay fine, memang aku belajar tinggi punn. tu haa, atas bukit tu. korang ada tinggi tinggi macam tu? tak kann, bluwek! :p setelah dihitung2, dalam sehari tu, ada jugak lah dalam 100 lebih anak tangga aku daki. tu baru pergi kelas, pergi dan balik?? 300 okay! ohemmmgiiii! fuhh! penat siod!! erghh!! longgar lutut ni taw! sampai ada senior cakap, tangga tu tangga keramat.

hari pertama laa, pergh!! memang terasa gila penatnya. but then, hari kedua ok sikit. & hopefully, i can face it dengan tabah untuk harihari seterusnya disini.

orangorang kampung, sila perhatikan perubahan fizikal aku nii. bhahahaha!!! 
jangan terkejut, aku balik selayang nanti, ada suara suara, "eh, eja nampak kurus laa. tak makan ke kat sana? memang aku bagi jawapan nii. " bukan tak makan, makanan tak sempat nak hadam, dah hilang". oke tak jawapan aku tuu? HAHA :P

that's all

4 comments:

Anonymous said...

hehe. baru lah betul usaha TANGGA kejayaan. heheh. gudluck! :)

nabila faryzza said...

a'ah kan. hee :)
tapi jap! usaha tangga kejayaan ke, tangga usaha kejayaan. confuse dah nii. haha

Unknown said...

tangga2 mendaki kejayaan..

hehe aku skema!!


gahahha

nabila faryzza said...

haha! agak sesuai la title tuu :D