Monday, March 28, 2011

saengil chukka hamnida zakiah tajudin

assalamualaikum :)

tanggal 28march2011 merupakan harijadi nurzakiahbintitajudin. dia antara yang tertua antara kami dan juga antara yang paling childish jugak antara kami. haha! zakiah, zakiah, bila la kau nak matang kan. adeyh!

cerita bermula apabila,

eja : zakiah, jom pergi ambil kupon aktiviti barang terbuang haritu dekat bilik tv. *padahal takde pun*
zakiah : ok, jom! *ikut jee*
eja : *dalam hati, ngeh3! habis lah kau, mandi telur malam ni* 
[sampai di tempat meraikan dia]
eja : zakiah, ini la bilik tv yang kte maksudkan tadi. bhahaha! *gelak jahat*
ramairamai : happy birthday to you. happy birthday to you! happy birthday to zakiah, happy birthday to you



happy birthday zakiah!
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
matang sikit, awak dah tua
selamat melangkah ke alam 20-an
saaaayang kau! muahx! muahx! :)

baju basah & zakiah berbau hanyir. eeeuuu!!! HAHA!

okay zakiah. sama sama kasih daripada kitorang semua!

layan video zakiah kena dengan kitorang jap! 

video
[paling kelakar, kitorang dah cakap yang ini record, dia stil boleh posing & tak terpikir yang kitorang akan buat dajal kat dia]

psst : senang je nak perangkap zakiah ni. sebab dia jenis yang ikut saje. :)
ok bye! :)
that's all

8 comments:

zakia sengih said...

hehehhee.. waa ade lagy citer aq dlam bloq korang.. waaa seronoknye.. thnks ija.. n thnk kat korang sume yg wat suprise ni.. hohoho... mndy telor pon jdi la.. dri kne mndy air yg x best.. hahahahaha syang ko jgk ija.. muah muah muahh!!!!

Solihin Zubir said...

tringat plak msa dok umah sewa dlu...
prank member masa besday..
bkn takat telur n tepung.. air longkang, mknan basi suma siap.. haha..

happy besday zakiah!

nabila faryzza said...

zakiah,
haha! mandi telur tu pun salah satu mandi air takbest la weyh! :P

nabila faryzza said...

solihin zubir.
air longkang?? euuu! gelinyaaa.

Anonymous said...

TERINGAT NAK MANDI BUNGA..SLALU BESDAY MNDI BUNGA..AKHZ!!!

Anonymous said...

TERINGAT NAK MANDI BUNGA..SLALU BESDAY MNDI BUNGA..AKHZ!!!

Anonymous said...

TERINGAT NAK MANDI BUNGA..SLALU BESDAY MNDI BUNGA..AKHZ!!!

nabila faryzza said...

anon,
ahh! poyo je mandi bunga. booo! BIG L hahahah :D