Saturday, March 19, 2011

sekretariat mahasiswa fakulti

assalamualaikum :)

ini cerita minggu lepas.
cerita minggu lepas terpaksa diceritakan pada minggu ini kerana minggu lepas terlalu busy dan minggu ini ketandusan idea nak update blog. hehe :)

entri sebelum ni aku ada cerita yang aku busy gila dengan assignment semua. bukan assignment je malah, since join sekretariat mahasiswa fakulti, memang tak cukup rehat jadinya. last week, ada majlis penyampaian anugerah dekan dekat fakulti aku yakni fakulti senibina perancangan dan ukur (FSPU).

sila click setiap gambar untuk tumbesaran :)

malam tu aku, midah, anis ditugaskan untuk menjaga kaunter pendaftaran.

dan zakiah pula menjaga kaunter gambar.

*cuba cari mana eja? HAHA! okayy, saya yang berbaju biru bertudung hitam yang terselit ditengah tengah tuuu*

farah, ummu, ifa, aida, ateen jadi usher dalam.

geng geng JUNIOR
geng geng SENIOR

tahniah kepada semua penerima anugerah dekan.sesungguhnya saya jelous dengan kalian semua. HAHA!
"kejayaan tak akan datang bergolek sekiranya kita tidak berusaha"

satu lagii!!!
congratulation kak yana! nanti boleh la ajar eja jadi pandai macam kak yana jugak. heee

credits to, bisaUiTM atas tajaan gambar. kalau nak tengok banyak lagi gambar malam tu, click la FB bisaUiTM tu :)

psst : seronok je tengok kejayaan orang lain. persoalannya, adakah aku mampu menjadi terbaik macam dorang jugak? huhu.
that's all

7 comments:

liyana said...

ejaaaaa ! waa terharunyee ade gambar akk dlm blog ejaa ! akk dapat dekan tu rezeki sgt.. :D

P/S : kan eja da bold kan *kejayaan tak akan datang bergolek sekiranya kita tidak berusaha* :)

nabila faryzza said...

dah kebetulan ada gambar kak yana jugak kat bisaUiTM tu, eja pun letak jela. paling depan plak tu gambar kak yana. hehe :)

Anis Adila Aris said...

owh ambil di bisa rupanya..
tue aku pelik, masa bila lak ko lari-lari pergi ambil gambar bnyak2 nie..hehe

nabila faryzza said...

anis,
haha! takde maknanya nabilafaryzza boleh buat sumer tu. nk jaga kaunter pndftran lg. nk tngkp gmbr lagi. ahkz!

sekamar rindu said...

salam..

membaca entri ni...teringat masa belajar dulu..


tq singgah di blog saya..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

ececehh...tah² die pon same gak, huhu ^^
MENGIGAU KE AKU NIH

nabila faryzza said...

cintabunga,
ape yg sama? haha :P