Saturday, April 30, 2011

MEASUREMENT OF CONSTRUCTION WORK yang ... urgh!!!

assalamualaikum :)

see! see! 4paper selesai dalam masa 3 hari. *sigh* :/

okay! rasa lega sangat sebab dah melalui 3 hari yang sangat memenatkan lagi meletihkan. bayangkan , 3 hari bangun pukul 4.30 pagi. sebab nak study punya pasal. *tapi malam tu aku tidur awal* tu la kau, taknak study awal awal kan, siapa suruh. tapi takpe, lepas ni dah boleh tidur dengan nyenyak. sebab next paper akan ada gap. nasib baik lah. fuhh!


yang aku nak cerita sekarang, pasal paper core subject aku, MEASUREMENT OF CONSTRUCTION WORKS II *4jam kedit* dah la dua dua (paper I & paper II) hari yang sama. 29April2011. aku rasa inilah paper yang PALING susah pernah aku jawab. drawing yang mengambil masa PALING lama untuk aku faham. lepas dah belek drawing untuk sejam setengah, baru aku dapat gambaran . mana sempat nak buat dalam masa 3jam. bukan aku sorang je yang rasa susah. kawan kawan yang lain pun. taknak caya?




masing masing busy menyuarakan ketidakpuasan hati semalam.

haaaa. percaya dah sekarang? okay, SERIOUSLY MEMANG SUSAH GILA. redha je la. hopefully boleh lulus. aminnnn :)


pstt : dah la core subject. haish!! :(
okbai!

4 comments:

Fadzmie said...

Tawakkal je. Penting tu. Mana tau keajaiban berlaku nanti. :)

Fadzmie's Latest Entry: KUMPULAN K-POP VERSI MALAYSIA

Adii Dee said...

baru sikit eja..kena tabah nk tempuh measurement sem2 akan datang!

nabila faryzza said...

fazmie,
yeah! betul tu. usaha harus disertakan dengan tawakal dan doa. insyaAllah berjaya. aminnn :)

nabila faryzza said...

kakshud,
baiklah kakak! saya tabahkan diri. terima kasih atas sokongan padumu itu. hehe :)