Tuesday, June 28, 2011

The only Nabila Faryzza

Assalamualaikum :)

Since Natrah dah berhenti kerja ni, terpaksa lah aku ganti tempat dia. Maka dengan itu, niat aku untuk belajar perihal QS terbantut disebabkan terpaksa mengambil alih tempat Natrah as PA bos. huhu. Masuk budak praktikal baru, aku nekad nak lari dari kerja kerja yang tiada kena mengena dengan aku ni.

Semalam bos aku suruh masukkan gambar kat dalam Facebook dia, lepas dah masukkan tu, aku search la nama aku. HAHA! Saje gatal tangan nak search nama sendiri. Konon konon nak add lah kan. Padahal takpunn. Taknak akuuu. Guess what? Dalam beribu ribu, bermillion million, bertrillion trillion orang yang punya akaun Facebook, aku lah satu satunya NABILA FARYZZA. Pergh!! bangga kejap.

click untuk tumbesaran

That's why aku suka nak guna nama sendiri kat Facebook. Takpayah nak EJA COMEL lah. Kalau minat artis ke, takpayah la nak ERRA FARYZZA sangat.*aku bagi contoh okay!* Dan sebagainya lah. Berbangga lah dengan nama sendiri okay!

saya bangga nama saya NABILA FARYZZA. Lagi membuatkan saya bangga, dapat bergambar dengan bunga. HAHA! *tiada kena mengena* :)

psst : Sukar bagi saya untuk accept friend request dari orang yang tidak dikenali dan letak gambar merapu. Dah la aku tak kenal kau, pulak tu letak gambar merapu, memang tak ahh. sekian terima kasih.
okbai! 

7 comments:

Auni Aizie. said...

aku nak tukau nama fb lah cemni

biar nmpak artis sikit

ko rasa yg mana best ?

1. auny nurhaliza idris
2. maya nur auny karin
3. wardina nur auny safiyyah

cepat bagi tahu . hahahaha

iniialahaku said...

haha...nma sendiri ek..kan2,seng guna nma sendiri,org pon sng kit nk kenal...

ehana said...

ya3...nama kamu simple dan menarik...
tp ana ska sebut nma eja tebalik FARYZZA NABILA...haha

nabila faryzza said...

auny aizie,
HAHA! pilihan no 1 tu . kena sikit. :D

nabila faryzza said...

iniialahaku,
yeap! senang orng nak kenal. :)

nabila faryzza said...

ehana ,
amboi! suka hati je kan. haha! asal tak aliban azzyraf terus. betul betul terbalik taw

Syue said...

Senang je. best la nama the only one kat fb tu kak ;)