Thursday, July 21, 2011

Dear perokok tegar,

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera :)

#Pleaseeeeee lah!

Serious aku takboleh hidu asap rokok. Hidung ni mula la gatal gatal macam aku ada penyakit resdung yang sangat kronik. Kau nak merokok, lantak kau lah. Aku pun takde hak nak halang. Kau beli rokok, tak usik duit aku pun. Tapi aku mintak sangat, kau hormat la orang sekeliling. Okay, terima kasih. :)

#HAHA! baik punya perli la.

Baca Blog Gary pula, dia ada share "alasan taknak berhenti merokok"

psst : Kalau dah perokok tegar tu, memang tegar juga. Takboleh nak berhenti punya.
okbai! 

2 comments:

GaRy™ said...

hohohoho.... baguih2... spread the love... =)

Anonymous said...

en anon suka merokok..akhz yeke??