Monday, July 11, 2011

eeee! BLOGGER.COM niii!!

Assalamualaikum :)

Eee! Geram betul lah aku! Kenapa dengan blogger.com ni! Ergh! Bukan abang ben je yang mengalami masalah hilang widget follower, malahan aku juga mengalamai masalah yang sama. Aku taktahu lah kenapa sejak dua menjak ni, BLOGGER.COM asyik buat hal saje. Tak boleh nak buka dashboard la, widget tak keluar la. Haish! Macam macam. Sedangkan abang ben yang dah ada follower beribu riban pun mengamuk. Inikan pula aku yang hanya berapa kerat je bilangan follower.

ntah mana pergi widget Follower aku ni. :(

psst : Hari ini letih gila sebab busy tolong kak Hawa menyiapkan tender yang perlu dihantar esok. So, tak larat nak taip entri panjang panjang.
okbai! 

1 comment:

Syue said...

Ehh sama sama. Kadang nak follow orang pun tak boleh, sebab widget follower tu takde. Eee, angin je kan.