Saturday, September 10, 2011

Terima Kasih Nuffnang

Assalamualaikum :)

Bukan! Aku berterima kasih dengan Nuffnang bukan sebab dapat cek dari Nuffnag ke, dapat BE (Buffered Earning) ke, dapat ME (Metered Earning) ke ape. Aku sedar, aku baru lagi dalam dunia blogging ni. Tak sampai setahun pun lagi. Banyak lagi yang aku kena belajar. Dan masih jauh lagi harapan nak dapat BE, ME etc.


Nuffnang bagi email ni 8September2011. Semalam (9September2011) juga aku pergi tuntut. Almaklumlah, hari Ahad dah nak balik Shah Alam, bila lagi aku nak ambil kan. Atleast, dah ambil ni takpayah nak fikir fikir dah nak pergi ambil bila semua. kan? hee :)



Aku dapat 4 pass percuma tiket menonton wayang sempena Hari Jadi aku yang bakal tiba tak lama lagi.

SELAMAT HARI JADI EJA!!
#HAHA! takmalu, wish kat diri sendiri :P

Tiket tu kita boleh tengok cerita apa apa saje di TGV Cinemas sebelum 15October2011. Dan semestinya saya akan memilih encik chenta hati saya. Almaklumlah, hendakkan hadiah harijadi daripada dia, aku perlu berbaik baik. Cewahh! HAHA! Ermm, nak tengok cerita ape yea?

Seronok bukan main dapat tiket wayang percuma :D

psst : Sesiapa yang buat blog dan tidak mendaftar dengan Nuffnang, daftar la. Banyak benefit yang korang boleh dapat. :)

3 comments:

asyiqin nasir said...

wah, bestnye..
:D

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

nak tiket wayang jugak! fifi aktif blog dh lama tapi skrg jarng2 update, tak pndai memanfaatkan nuffang.hahaha....

~iz~ said...

nk tuntut kt mana tu..iz pn baru2 kenal nuffnang ni..satu benda pn x tahu sngat..yg tau duit dh ada masuk ringgit2 jer..:)