Tuesday, November 15, 2011

Happy Birthday Nabila Faryzza's Property

Assalamualaikum :)

Hari ini, baru aku perasan blog aku dah genap setahun. Semenjak tertubuhnya blog dengan entri pertama, saya budak baru belajar pada tahun lepas, banyak benda dah aku luahkan dan kongsikan kat blog ni. *banyak lah sangat kan*




Tempoh setahun tu, belum cukup menunjukkan aku matang dalam dunia blogging ni. Bak kata orang, "baru setahun jagung" Banyak lagi benda kau kena explore. Ditambah pula dengan sifat MALAS yang menebal dalam diri ini sentiasa menjadi kekangan buat aku untuk kerap update blog. Tak seperti blog orang lain, mereka kerap update blog. Sedangkan aku, masih termenung mencari idea untuk diceritakan di dalam blog ini. Aku akan cuba perbaiki diri ini untuk menjadi lebih rajin. InsyaAllah.

Dalam tempoh setahun ini,
dah dua kali aku tukar header blog,
blog aku ada 547 followers,
aku mengarang sebanyak 229 entri,
mendapat 1070 comments,
blog aku pernah terkena virus malware. #ergh!
*ape lagi ek?*

By the way
my dearest blog,
Ihsan Google - ilovePOOH
okbai!

5 comments:

Unknown said...

happy birthday blog eja.. hehehhe...
tnia pown tak ingat bapetahun tnia punya.. hehhe..

eja ad ker cter my girlfriend is a gumiho??

idah_shi said...

comel jeee. happy birthday! :P

Anonymous said...

Wahhh . blog ni dah besa . hihi
HB ! :D

Unknown said...

selamat harijadi blog. wuhuu terar terar

Anis Adila Aris said...

yang kena malware tu takleh bla..
happy birthday belog eja..haha