Friday, December 16, 2011

Year End Sale

Assalamualaikum :)

YEAR END SALE !
YEAR END SALE !
YEAR END SALE !

Gambar sengaja diBESARkan ! :)

Kawan kawan! Its a Year End Sale (YES) season laaaa. Cakap pasal Year End Sale, semesti dan seharusnya ada duit di tangan. Kalau takde duit, takde maknanya aku cakap pasal Year End Sale ni. acehh, berlagak gila. Bukan apa, aku just nak mengucapkan terima kasih kat pihak PTPTN sebab tahu tahu je aku memerlukan duit sekarang. Setiap hari aku dan AnisAdila gigih cek duit kat Bank Islam taw! HAHA! :D

A : Baru nak sedar kehadiran Year End Sale? Bulan November lagi dah start. boooo.  Ketinggalan gila kau ni !

B : Biar la aku baru nak kecoh sekarang. Duit PT aku baru masuk. Duit PT kau mesti dah lama habis kan. Takdapat la kau menikmati Year End Sale ni. #mukakerekhabis

A : Gulp ! #terdiam

Jom shopping !

psst : Duit PTPTN baru je masuk tadi. Lambat gila okay! Dah nak habis sem baru dapat. Haish! :(
okbai!

1 comment:

Anonymous said...

en anon nmpk burung antu!!hee