Wednesday, January 9, 2013

Mood Final Exam


Assalamualaikum :)

Kembali aktif berblogging merupakan salah satu azam tahun baru aku . Kononnya laaa, tapi hampeh. Disebabkan kemalasan dan kekangan, entri ini merupakan entri pertama untuk tahun baru (2013) . Hello, dah 10 haribulan, kau baru nak keluarkan entri pertama ? Orang lain dah berentri entri dah . Come on la EJA !

3 more papers to go ! 10 days left ! Cant wait ! :D

Maaf la ye blog kesayangan, intan payung. *pujuk blog* Aku bukan apa, aku busy dengan final exam. Lepas final exam aku akan cuba . CUBA ye CUUUBA! melaksanakan azam aku untuk kembali berblogging tu . 10 hari lagi untuk aku menamatkan semester 5 yang penuh liku ni. OMG ! Semester depan aku semester 6 ! Final Semester okay ! Dah start risau dah ! Aku kerja apa nanti ? Kerja kat mana ? Aku kerja sebagai Quantity Surveyor ke ? Kalau ye, dengan Contractor ke Consultant ? Haish, banyak sangat persoalan kat kepala ni. #sigh

start to thinking about future #termenungjauh #future


p/s : Rindu pula nak jalan jalan kat blog orang :)

okbai!

No comments: