Tuesday, November 9, 2010

penantian suatu penyiksaan

salam :)
memang betul lah orang cakap, penantian tu, suatu penyiksaan. nak tahu ape yang aku nanti & ape yang tersiksanya? hehe :))
aku menantikan tarikh 14 november 2010. ya Allah, tak sabarnya aku nak balik selayang. huhu. duduk sri iskandar ni boring.

taboleh nak online puaspuas *line kt sini lembab. tekan gambar kt FB tu, mak aihh! 5 minit baru appear.
taboleh nak makan sedapsedap * asyik makan benda sama je, nasi goreng, nasi goreng, nasi goreng, plus, malas nak siapsiap beli makanan. aku nak mcdonald!! kat sini takde!! 
taboleh nak tengok tv. *hiburan aku kat sini, game je la. tapi, aku bukan layan game sangat. aku layan the sims je. TERBAIK lah. HAHA! kalau nak tengok pun, tengok video kat youtube. haish! bosan!
taboleh nak dating. *dah lama gilaa tak dating. sebabnya, dah lama gilaa aku tak balik. so, dah lama tak balik = dah lama tak dating @ dah lama tak jumpa kekasih hati :))
taboleh ape lagi? macammacam la kan.

*ayat taboleh & boleh dibesarkan kerana ada unsur penegasan yeaa. :))

kalau kat rumah, banyak benda boleh buat.
boleh jumpa family. yeah!! rindu.rindu. huhu :(
boleh online puaspuas. *klik sekali je, terus keluar. laju je. 
boleh makan sedapsedap. *nak makan ape? bukak je peti ais. bukak je kabinet makanan. stok sentiasa ada. nak mcdonald? pergi je selayang mall. beli. && aku rindu air durian belanda kat kedai azian seafood tuu. nak! nak air durian belanda.
boleh tengok tv. even kat rumah, tade la tengok tv sangat. mama yang berkuasa atas tv tu, ada je rancangan yang nak tengok. tapi, tengok lah jugak.
boleh dating. yeah! yang ni aku sukaaa. hee :) aku cuti, dye pun cuti jugak. so, boleh la dating. kan awak kan?  <3

habis je paper economy on than sunday, memang aku lajulaju bawak turun barangbarang aku, naik kereta, terus blah. HAHA! 
byebye sri iskandar, hello selayang. welcome home eja!

No comments: