Wednesday, April 20, 2011

mood study, switch ON pleasee!

assalamualaikum :)

esok nak balik shah alam dah. study week dirumah memang tak menjadi. aku dah agak dah. konon bawak buku, berat berat.*yela, nak sedapkan hati* atlast, terperap je dalam beg tu ha. memang bagus lah macam tu kan.

balik rumah je, dating. dating je, balik rumah. haish! ape pun takboleh! ahkz! :D

eyh? tak! tak! aku balik rumah, bukan semata mata nak dating je. aku balik sebab nak celebrate birthday mama sebenarnya. tapi, dah alang alang balik tu, jumpa la encik chenta hati jugak kan. HAHA :D
family first then, baru boyfriend. cewahh!


seriously, memang aku takut nak final exam, siapa yang tak cuak kan. tapi takde la pulak aku nak buka buku dan study. asyik lah bermuka buku. macam mana? [marah diri sendiri]


balik shah alam esok, dengan harapan mood study yang asalnya switch OFF akan switch ON. insyaAllah :)

psst : kepada kawan kawan yang start final esok, goodluck & all the best.
okbai! 

No comments: