Saturday, May 28, 2011

Himpunan Sejuta Belia

Assalamualaikum :)


Okay, aku dah pergi. Korang dah? Siapa rasa dia Belia, baik korang pergi. cewahh! Ini dah dikira macam mengugut lah pulak. Bukan ape, daripada apa yang aku baca, populasi belia kat Malaysia ada lebih kurang seramai 15.1 juta orang yang terdiri daripada mereka yang berumur 16 hinggalah 40 tahun. Kiranya golongan belia ni mewakili separuh daripada populasi rakyat Malaysia laa. Adakah anda masih muda belia? So, ape lagi? jom join aktiviti yang sihat ini. :)

Aktiviti ni berlangsung selama 3 hari, start dari hari Jumaat (27May2011) hinggalah hari Ahad (29May2011). Korang masih ada masa lagi nak pergi. Kalau nak tahu flow & map kat Putrajaya tu nanti, klik sini. Senang, nanti tak ada lah korang sesat. memang BESAR wa cakap lu. Sepanjang panjang ular sawa, panjang lagi booth booth yang dibuka kat sana. *peribahasa baru okay* :P 
Sampai tak terlarat aku dan encik chenta hati nak berjalan. Berpeluh peluh. HAHA! fuhhh :/

Bukan je banyak booth. Aktiviti pun banyak jugak.  Pameran kereta antik la, pameran kereta Proton la, pameran kereta Ferrari la. [maaf, aku fokuskan kepada pameran kereta, sebab kitorang banyak stop by dekat pameran kereta. yelah, LAKI AKU GILA KERETA sekarang ni]HAHA! :D
Tapi banyak lagi aktiviti. nahh! klik sini pulak.


Kalau ikutkan, nak tengok jugak SUPER JUNIOR M tu. Tapi....... aku takboleh keluar sampai malam. So, petang tu dah kena balik.
Takdapat lah tengok SUPER JUNIOR secara live & againnn, tengok kat youtube je la.
anggap tengok live je. HAHA! lagi best, siap ada subtitle. kalau tengok live, ada subtitle? takde kann. *sedapkan hati* :)

Takdapat tengok KYU HYUN secara live & terpaksa ambil gambar ni dari kawan aku yang tengok live tadi.

thankyou shadiqha. kerana tangkapkan gambar kyu hyun untuk saya. HAHA :)
okbai! 

10 comments:

Anis Adila Aris said...

untunglah ade laki na bwak ke sana..
adoi, kalau aku jadi ko, aku tunggu je smpai malam,,
bg la alsan kat mak ko..haha

Daleela said...

ejaa, donghae tiada kann ??
sume tu karna aku tak hadir mlm tuu wehh...
hahahaha :P

nabila faryzza said...

Anis Adila Aris,
tunggu sampai malam? alaa, taknak kte. kang mak kte dh xbagi kuar plak kang. baik kte jadi anak yg menurut perintah. cewahh! HAHA :D

nabila faryzza said...

Daleela,
ouh, yeke? ntah laa. kte mana tunggu smpai malam. so, tade la kau terasa rugi sgt tak datang kan. donghae pun tade. hehe :)

cik azeya said...

tak ade kesempatan nak pegi.

*saye kanak kanak lagi.

haha

Unknown said...

cantik kereta antik tu
fuhhh demam kpop sekarang ya

MiSz ZuE said...

best gak kan sekali-sekala berkumpul ramai2 cam nie...

sejak kerja nie, da susah nk involve menda2 gini

nabila faryzza said...

cik azeya,
ececeyh! kanak kanak la sgt kan. hehe :)

nabila faryzza said...

Bro ahmad,
cantik dan antik. hehe :)
yeah! memang musim kpop sekarang. kpop fever.

nabila faryzza said...

NoRMa aZurA iSMaiL,
itu la. dah kerja, susah nak enjoy dah. hehe :)