Sunday, November 27, 2011

Keputusan Malaysia vs Bahrain

Assalamualaikum :)


Malaysia (2) - Bahrain (3)

Perlawanan Malaysia menentang Bahrain sebentar tadi semestinya membuatkan ramai antara kita kecewa. Jangan risau, bukan korang je kecewa, ramai lagi rakyat Malaysia kat luar sana kecewa. Lagi lagi mereka yang gigih menonton di Stadium Bukit Jalil. Lagi lagi, pemain Malaysia sendiri. Diorang laaaagi la kecewa. So, takpayah la nak maki maki Malaysia.  Dorang dah buat sehabis baik. Adat pertandingan, ada kalah dan ada menang. Sabar okay! #rasional la sikit :)

bersemangat !

Permainan tadi, pada mulanya memang cantik. #bagi pasukan Malaysia kerana mendahului 2-0. Dalam hati, "Malaysia boleh menang ni" . Tapi apa yang disangkakan lain. Dalam masa 6 minit selepas itu, sekelip mata sahaja Bahrain menjaringkan 3 goal dan mendahului Malaysia. Disebabkan terlalu yakin boleh menang, pemain macam nak taknak je main. #yeke? Taktahu lah kan.

Malaysia yang berada dalam Kumpulan C untuk kelayakan slot Olimpik kelihatan gagal kepada ketiga tiga buah negara yang turut berada dalam Kumpulan C iaitu Jepun (2-0), Syria (2-0) dan Bahrain (3-2). Tapi belum gagal lagi. Diharap semoga pasukan Harimau Muda lebih bersemangat untuk game seterusnya. InsyaAllah.




Never Give up dan jangan terlalu yakin! Itu yang Bahrain ajar kita semua malam ni. Terima kasih Bahrain. #HarimauMalaya - dipetik dari Oh! Media

psst : Tak sia sia Nazmi Faiz tangguh SPM sebab dia sememangnya good STRIKER! *walaupun dia pemain tengah* Keep it up! :)
okbai!

5 comments:

Anonymous said...

pesanan dari en anon nazmi tu bkn striker!!hee dia permain tengah..hee

nabila faryzza said...

okay encik anon, terima kasih kerana memperbetulkan saya. :)

Unknown said...

btul2.. sepatutnya kita kena sokong pemain walaupun kalah o menang.. jgn nak kutuk pemain. aplah dorang niekn...

norlia ghani said...

(tak tengok bola)


:p

farah jalikha said...

ehem2. farah datang nak mintak tolong. support farah untuk giveaway nisakay!! please yar.. :)

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/ultimate-year